dissabte, 1 d’agost del 2009

La barba


En el primer post d’aquest blog, os parlava de la maleta que porto. Crec que vaig fer una bona compra. Es pot dividir, i per aquesta sortida de tres dies, nomes em calia la bosa petita que va enganxada, el reste, m’espera a Bangkok, i a dintre, la funda de pluja q tant b m’hagues anat ahir. Per sort, malgrat haber-se mullat bastant, la càmara aguanta molt b i continua fent fotos.
Aquest matí, mhe creuat per primer cop amb un parell d’hostes del hotel, m’agrada saber que no soc l’unic.
Tinc el dia lliure i decideixo anar als jardins de la independencia. Allí em diuen que el rei de Cambotja ha vingut a pasar uns dies, i que part dels jardins estan tancats. Hi pasejo una mica, però la presencia de massa militars fa que marxi aviat, semblen bona gent, però no vull arriscar-me.
Torno a la zona del mercat i veig molts centres de massatge. Entro en un i escullo una rexlexologia podal. Les noies del local, molt rialleres, em tracten amb amabilitat i em pregunten d’on soc i si tinc novia,em fa gràcia i segueixo una mica el joc. Al cap d’una hora, surto nou i amb l’ego alt.
Continua la meva visita per Siem Reap i entro en un parell de temples de la ciutat, estan molt nets i acabats de pintar, soposo que per la visita de sa majestat, però vist lo d’ahir, els trobo poca cosa.
Torno al mercat, i compro un parell de records, aquí es noten les meves nefastes dots com a negociant, les meves ofertes son rapidament aceptades per els venedors amb un somriure als llavis.
Despres de dinar, faig temps i vaig a una gelateria. Les noies del local em miren i xixiuegen, despres riuen. Soposo que la barba em fa ser diferent i els hi agrada.
M’agradat molt aquest pais, te coses fantastiques i la gent es molt amable, algun dia hi tornaré per estar-hi mes dies, amb barba, clar.

1 comentari:

  1. Jordi!! sabia que estaves escribint el blog però fins avui, que ja he començat vacances (BIENNNNNNN!!!) no he pogut llegir-lo amb tranquilitat...en fi, estic flipant! quin viatge i que curiós tot el que expliques!!...nosaltres sortim aquesta nit cap a Londres i York, com que anem amb low cost hem de sortir a les 3 de la matinada en autocar fins Girona i després agafar el vol a les 6 del matí, total una pallissa...però mira, millor...així m'he estalviat haver d'anar a la inauguració del Camp de l'Español ji ji ji
    En fi, que després de llegir tot el que has posat encara m'han agafat més ganes de marxar, que bé sortir de Barcelona i de la calorada que fot! i que bé la tornada quan poguem quedar tots i explicar com ha anat!!
    Ens veiem a partir del 13 que és quan tornem. Un petonàs i...com dirien a New York: enjoy!

    ResponElimina