diumenge, 2 d’agost del 2009

Ciutat de gossos

El dia no comenca massa b. Una senyora francesa molt nerviosa, m explica a l hotel, que lhan robat amb un tiron de moto, i ha perdut el passaport, pero, q avui el ser diumenge, l embaixada francesa esta tancada i ningu pot fer res. Lhi pregunto si puc fer algo per ella, pero, tant sols m agraeix que lhagi escoltat. Em sap greu, pero, cuan fem de guiris, som un objetiu. Aquest cas, em fa reflexionar en que no puc baixar la guardia, encara que Tailandia es un pais molt segur en general, he de vigilar.
Hi ha cua a la recepcio de lhotel, he d agafar un tren i s em acava el temps. Miro d agafar un tuc tuc, pero el xofer comenca a preguntar, q si on vaig, q si no sap si portar me...en fi, comenco a possar me nervios i no estic per hosties, o em portes ara, o no. Al final es no.Haure d agafar el metro.
Per fi arrivo a l estacio, i curiosament tot es bastant facil, desd comprar el billet fins a arrivar a Ayuttaya. Ara si q em sento un motxillero real.Al arrivar a l estacio, comparteixo tuc tuc amb uns holandesos i busco allotjament. L hotel es economic, net i tranquil, ja mesta b, no te els luxes dels altres allotjaments, pero em val.
Per la tarda, em faig un fart d caminar i veig tots els temples que hi ha dintre la ciutat, n hi ha de molt macos, encara q les manades d gossos minquietan una mica, no os vaig dir, pero a Bangkok, vaig voler entrar a un cementiri, i uma manada d gossos va comencar a bordar i a rodejar me, no va pasar res, pero no vaig poder entrar hi.
En aquesta ciutat els gossos son els amos, cada temple te la seva manada, van a la seva, pero crec q les autoritats podrien fer algo per solucionar el q pot ser un problema.
Avui tinc tot el dia lliure, i no se massa q fer, soposo q em fare un altre massatge, i anire a algun temple d les afores.
Dma torno a BKK.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada