dissabte, 15 d’agost del 2009

Luxe Oriental


Abandono la illa Ko Tao, i despres d’una llarga espera al bonic aeroport de Ko Samui i un curt vol. Arrivo a Phuket.
Els que coneixeu a Pablo, ja sabreu que es un home de morro fi, i l’elecció de l’hotel on pasarem aquest capdesetmana no traeix en absolut els seus gustos.
A l’entrar en aquest recinte enorme, em colmen d’atencions i parabens, això si q es luxe oriental. A mes, despres m’entero que lhotel a tingut el detall amb mi, de donar-me una habitació de nivell superior a la q vaig contractar, encara no se pq, però potser, el meu nom, fa q em confonguin per el superagent. No es conya, però a bastants llocs soc anomenat com a Mister Bon, al dir el meu segon cognom en angles sona realment com a Bond, fa gracia.
Per fi arriva Pablo, em fa molta il.lusió compartir aquest capdesetmana amb ell.
Despres de sopar ,unes cerveces i llarga conversa anem a dormir.
Os podeu imaginar l’impresió que em va fer allotjar-me en un lloc com aquest, jo que vinc de dormir 4 dies en una cabanyeta de 2 x 2 metres i matar aranyes, ha sigut un petit shock dormir aquí, encara que un s’acostuma ràpid al luxe.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada