dimecres, 19 d’agost del 2009

Torno a casa


Avui tanco aquest blog, ja toca tornar.
Primer, vull donar les gràcies a totes les persones que m’han llegit. Aquesta petita crónica va neixer amb l’idea de tranquilitzar familiars i tenir al dia als meus amics, però si thas afegit, sempre has sigut benvingut.
Mai he tingut la pretensió de voler fer un blog util per a propers viatgers, han estat uns escrits on he reflexat pensaments, vivencies i alguna anegdota, no es un manual d’adreces .
Ha sigut un viatge molt complert, a moments complicat, però he tingut molta sort i he sortit airos de totes les situacions difícils, ara ja fa quasi un mes que vaig sortir de Barcelona, i ja començo a tenir ganes de tornar, la meva gent i la meva ciutat m’esperen, i jo els trovo a faltar.
He dormit al ras i en els hotels mes luxosos, he trepitjat pedres mil.lenaries i he pujat a futuristes gratacels, he tastat la soletat i he rigut amb amics, he caminat entre tigres, he viscut.

5 comentaris:

  1. gràcies per compartir-ho amb nosaltres... a la nostra manera també hem "viscut"...

    ResponElimina
  2. Ja tenim ganes de tornar a tenir-te aquí amb nosaltres.
    Montserrat

    ResponElimina
  3. va si! torna ja que nosaltres també et trobem a faltar!
    Laura-Víctor

    ResponElimina
  4. Enhorabona pel viatge. Ens veiem aviat

    ResponElimina
  5. Ens ha agradat llegir-te.
    Ens veiem a Barcelona.

    ResponElimina