dissabte, 8 d’agost del 2009

Peewa


Aquest matí, em llevo d’hora i la directora de l’hotel em porta l’esmorçar amb la seva moto.
M’aseg al porxo mirant el mar i menjo en companyia de la “Peewa” la simpàtica gossa del hotel, no se si es q li he caigut b, o que amb el suborn d’uns trocets de pa , pago la seva companyia, pero d totes formes es molt agradable.
Enseguida apareixen els meus amics, avui voliem llogar una barca, però amb el vent que fa, duptem que pagui la pena fer aquest viatge i decidim llogar un cotxe per recorrer la illa.
El Roger es posa al volant, que està a la dreta, conduir per aquest lloc no es gens fàcil, però ho fa molt b i ens porta a tots els llocs on voliem anar.
Visitem un buda gegant i unes roques de formes pintoresques, que els tailandesos han batejat com l’avi i l’avia. Tambe anem de botigues, jo no acostumo a comprar casi b res, però mentres el Roger es prova uns pantalons, em deixo portar per la febre consumista i adquireixo una samarreta d’imitació que m’ha agradat.
Finalment tornem als nostres hotels, i jo em regalo un banyet a la piscina q tinc devant del mar.
Ara, estic esperant als meus amics per anar a sopar, ja veurem q farem demà.
Aquest matí, mentres esmorçava, em sentia com si estigues dintre d’un salvapantalles de windows, siusplau, no premeu cap tecla ni toqueu el mouse, q m’hi vull quedar.

1 comentari:

  1. Tal i com ho pintes sembla el lloc perfecte. Prometo no tocar cap tecla :)))
    Q ho disfrutis molt i molt.
    Una abraçada!

    ResponElimina