dijous, 6 d’agost del 2009

Fraudes

En alguns viatges sempre hi ha un "aixo es el famos...?" o un " m ho imaginava mes gran". Dons jo avui he tingut la primera decepcio del viatge. Amb el q mha costat arrivar fins aqui, i de moment, no he vist cap cabanyeta i la platja es molt pitjor del q imaginava. No esta malament, pero, la zona on estic, q segons la guia Lonely es de les millors platges, es un fraude.
Em llevo tard, i camino bastant desd lhotel fins un lloc decent on poder banyarme.No estic malament, fa bon temps i la platja no esta mal, pero, potser pecava d ilus imaginant una platja tipus "Lost" i en realitat es Salou, ple d xiringos i llocs de massatges,a mes, jo q volia fugir dels tipics venedors ambulants , aqui tb n esta ple, i fins hi tot nhi ha q porten fogonet per fer menjar, el q em fa gracia, son els venedor de gelats, cantan cancons als posibles clients i tiran la carta de genlats a la sorra, es divertit sentir los.
A l aigua conec a un noi italia, parlem d viatges, i com no, de futbol, el tema d conversa internacional.Potser podria fer mes amistat amb aquest noi, i sortir a prendre algo, pero entre el meu caracter desconfiat,i q dma veure a Roger i Clara, fa q em despedeixi cortesment i lhi desitgi un bon viatge. Mestare tornant un tio solitari q no confia en ningu? espero q no, d fet, espero amb moltes ganes als meus amics.
Aquesta tarda vull pasejar per la platja amb la camara, espero poder falsejar una mica el paisatge i q sembli mes maco del q es realment.

1 comentari:

  1. Nosaltres acabem d'arribar del barco i el que primer he fet és obrir l'ordinador per llegir les teves cróniques. Tenia moltes ganes de seguir la teva aventura.

    ResponElimina