dimecres, 5 d’agost del 2009

Transpors i mes transports

Arrivo a l estacio per agafar el tren que mha d portar a Kosa Mui.
Pero cuan em diu el taquillero que el tren esta ple em quedo de pedra, necessito pensar q fer, els plans sha trastocat, i molt.
Penso q la millor alternativa es agafar un altre tren q almenys em deixi a la meitad, i alli, ja mespavilare.
Vaig a una altra taquilla, li dic el nou desti, i torno a preguntar per ,si de cas, si hi ha algo per Kosa Mui.La noia, molt mes eficient i amable, em sorpren dient me q compran 2 bitllets i canvian d seient al mateix tren, puc arrivar a desti.
Realment, no sap el favor q em fa, i estic a un pas d anar al capullo dabans i ensenyar li els bitllets i dir li q fagi b la feina.
Son 8 hores d tren interminables. I per fi arrivo a lloc, ara nomes toca agafar el ferry. Pero en aquest pais no hi ha res facil, resulta q el ferry esta a 80km d on et deixa el tren. Per sort, aquest tramits no els faig sol, i m enganxo a uns nois Irlandesos q amb el seu angles faciliten les transacions.
Despres d un taxi i un autocar, q ens ofereix una hora de retransmissions de baralles d bous, veiem el ferry. Una hora mes d ferry, i amb el neguit q ja es d nit i no tinc on dormir.
A port, els taxistes et persegueixen per portar te a lloc, aun preu abussiu, pero he d tragar, no he dinat, es fosc, i estic en un port despoblat.
Per fi, ha costat, pero ara ja tinc hotel i he sopat una pizza molt bona.Torno a estar tranquil.
Dma relax a la platja....espero.

Fa dies q no tinc Wifi, i escric desd cibers, no tinc guions ni accents. D fet, millor, aixi tinc justificacio per les faltes q faig .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada