dimarts, 4 d’agost del 2009

Paris

Estiu de 1981, els meus pares em porten a Paris, es el meu primer viatge a l’estranger i jo soc petit i capritxos, nomes penso en comprar ninos de “La guerra de las galaxias”, però també veig la torre Eiffel, el museu Pompidu , el Louvre i donc de menjar als ocellets del parc al costat de l hotel amb el panet que sobra d l’esmorçar.
Ara ja tinc 40 anys, i he viatjat a molts llocs, però aquell va ser el primer i gràcies als meus pares, he aprés a viatjar i a espavilar-me per el mon, a tenir curiositat per coneixer llocs nous i en definitiva, a ser una persona inquieta que no es conforma en veure les coses en un atles, sino a sentir-les in situ.
Avui, poca cosa a destacar. Em llevo molt d’hora per agafar el tren que em torna a Bangkok, un altre cop Bangkok. Tinc ja moltes ganes de deixar aquesta ciutat, ja no se que veure mes, per sort, avui quedo amb la Raquel, una altre viatgera inquieta que vaig coneixer al foro de Lonely planet. Qudem una estona per explicar-nos els nostres viatges, ella ha estat a Laos, on ha tingut una mala experiencia amb la policia local, però està contenta del viatge. Marxa aquesta nit a Ko tao i jo demà a Kosa mui, serà complicat tornar a coincidir, però poder parlar una estona en català una estona ens ha anat be als dos.
Demà un altre cop tren i ferry, ja tinc ganes d’estar a la meva cabanyeta de la platja.

3 comentaris:

  1. Pinyol,
    Fes moltes fotos als llargandaixos!
    i ensenyens la ´raquel, si pot ser...
    1 abraçada
    David

    ResponElimina
  2. Jordi, muchos días sin leerte, esto de no tener internet es un suplicio. Nos estamos poniendo al día desde una terracita de Sant Feliu, con unas bravas y una cola. Playita y descanso pero sin cabañita!. Cuelga alguna foto cuando llegues. Hoy cenamos con David y Yola. Xavi dice que tu cerveza se la repartirán él y David y claro, luego Yola y yo arrastrando a los tipos hasta casa. Mil besos

    ResponElimina
  3. Recordo aquest vitage perfectament i l'anada, cada matí, al parc aquell (crec que era on hi ha l'Arc del Carrusel), a donar menjar als ocellets. No podiem començar la visita sense aquell ritual matinal. Petit i catritxos!!! només ha canviat l'adjectiu "petit" jejejje

    ResponElimina