dilluns, 17 d’agost del 2009

The Beach



Animo a Pablo a fer una excursió. Ell ha estat moltes vegades per aquesta zona, però mai ha anat a les Piphi, unes illes paradisiaques que estan aprop.
Ens porten en una llatxa molt ràpida cap a les illes, fem algunes parades on podem bucejar. La sensació d’estar rodejat de cents de peixos de colors es increible, i a l’hora inquietant, pq no tenen cap por i nedan molt aprop, fins hi tot n’arrivo a tocar un.
Per fi arrivem a Maya Bay, l’ autentica estrella de l’excursió. Realment la persona encarregada de localitzacions de la pelicula “The Beach” no hagues pogut triar millor lloc.Es precios, segurament la millor platja on he estat mai.
Despres d sentir-me una mica Di Caprio, tornem a agafar la motora en direcció a la platja dels micos. Ens explica el guia, un belga molt simpàtic, que aquest macacos estan enganxats a la Pepsi, com si d’una droga es tractes, i no paren de demanar-ne a la gent que els visita. Son animals territorials, i quan jo m’aventuro mes endins de la platja per fer fotos, nhi ha un que em salta a l’esquena, no em fa mal, però m’avisa, de seguida em retiro a lloc segur.
Finalment fem una pausa en una illeta de comic de naufrag, no deu fer mes de 400 metres de llarg i en algun punt, es tant estreta que no deu fer mes de 30 metres d’ample.
Despres de pasar un dia sensacional, ens despedim a l’hotel, Pablo marxa d matí per tornar a Bangkok. Ha sigut un gran capdesetmana i ens ho em pasat sensacional.
Ara espero un avió q mha d portar a Kuala Lumpur, un altre pais, una cultura diferent i la etapa final del meu viatge, tinc moltes ganes de veure les torres Petrones.

3 comentaris:

  1. Carai noi no t’estàs de res, quines vacances tant fantàstiques vindràs renovat per dins i per fora!

    Ptons

    ResponElimina
  2. Saps que ens fas una mica de rabieta?
    Torna ja, que molts dies ja no aguantem, que si platjetes, que si illetes, que si hotelets,...

    ResponElimina
  3. No t'he pogut seguir tant com volia. Aixó de no tenir connexió es complicat.
    De totes maneres sempre que podem passem per aquí per fer un tomb per Thailandia. Ens trobem a la tornada.
    Una abraçada;

    ResponElimina