dimarts, 7 de juliol del 2009

La Ruta


Vaig passar força temps rumiant la ruta del viatge. Ajudat per les guies de Lonely Planet , la guia del Pais Aguilar i moltes pàgines web, vaig acabar de decidir el que serà el full de ruta d'aquesta aventura.
Mai m'han interessat molt els paisatges naturals, tampoc m'agraden els individus que hi habiten, parlo de insectes i rèptils, no de persones. Encara que també, veure a pobres dones sotmeses a la tortura de portar anelles de ferro al coll, per guanyar-se una propina, ho trobo poc atractiu i moralment discutible. Per tant, aquest cop, no aniré cap el nord.
La primera part del viatge, la passaré principalment a Bangkok, amb un parell d'excursions a ciutats veïnes i el que serà un dels llocs que em fa mes il.lusió veure, Angkor Wat (Cambotja), el complexe religiós mes gran del mon.
Desprès, agafaré el tren direcció sud, fins arribar a Phuket.Aquesta serà la part mes improvisada del viatge, si m'agrada un lloc m'hi quedo, si no, continuaré buscant.
Finalment, de Phuket volaré a Kuala Lumpur (Malàsia), on un hotel m'acollirà a l'ombra de les Petrones . I des de aquí, a Barcelona.

22

VOL BCN BKK

23

VOL BCN BKK

24

BKK

25

BKK

26

BKK

27

BKK

28

BKK

29

TEMPLE DELS TIGRES

BKK

30

Angkor wat

31

Angkor wat

1

Angkor wat

2

BKK- AYUTTAYA

3

AYUTTAYA

4

AYUTTAYA

5

BKK- PHETHCHAMBURI

6

?

7

?

8

?

9

?

10

?

11

?

12

?

13

?

14

PHUKET

15

PHUKET

16

PHUKET

17

PHUKET- KUALA LUMPUR

18

KUALA LUMPUR

19

KUALA LUMPUR

20

VOL KL

21

VOL KL BCN






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada