divendres, 3 de juliol del 2009

La Maleta


Portava molts anys volen anar a Tailandia, ara sembla que en breu serà una realitat.Avui, nomes falten 19 dies.
Ha sigut un curs complicat, ara fa un any, la meva vida era totalment diferent a tots els nivells, molts canvis hi ha hagut al llarg d'aquest mesos, i la pèrdua de paradisos fa que una força interior em porti a buscar-los, per això faig aquest viatge, per tornar a començar i posar punt i final a una etapa.
Ara que cada cop està mes aprop, penso amb el viatge i em fa respecte, no por, un mes fora de casa sol, lluny de tota la gent que estimo, lluny de la meva ciutat on m'agrada tant viure, fa que em plantegi certs dubtes sobre si seré capaç de sortir-me'n, però la il.lusió i les ganes de sentir, viure i veure noves sensacions i expèriencies, fa que aquest núvols de turmenta desapareixin, a part comptaré amb aliats durant el viatge que el faran mes plane.
Avui m'he comprat la maleta, ja puc marxar.

5 comentaris:

  1. Endavant valent!!! deixa que allò que hagi de passar passi. És així de fàcil

    ResponElimina
  2. M'agrada molt la idea. Seguirem el teu viatge desde Barcelona.
    Una abraçada;

    ResponElimina
  3. Super! jo tb et seguiré des de Barcelona. Una abraçada crack.

    ResponElimina
  4. Nosaltres també tanquem una etapa i comencem una altre i aquest viatge pot ser l'inici de moltes coses bones, tant per tu com per nosaltres, per això crec que la casualitat de trobar-nos al mateix destí és molt positiva i quan aterrem a BCN ho veurem tot d'un altre color.
    Ens veiem a BKK, bé primer el dia 18.
    Nosaltres et seguirem la ruta, jajaja, qualsevol suggerència escriu-la i així nosaltres ho podem posar en pràctica. Si m'arriba el Netbook jo també us escriuré sino, doncs quan pugui.
    Petons

    ResponElimina
  5. Nosaltres et seguirem des d'alta mar!!!

    ResponElimina